nedeľa, 20. novembra 2011

Zapojte sa do POVIEDKOVÉHO HOPU...

Ako ste si možno všimli na iných blogoch, Triss usporadúva poviedkovú súťaž s názvom Poviedkový HOP.


O čo vlastne ide? Každý zverejní na svojom blogu krátku poviedku a uvedie aj odkazy na iné blogy, aby mohli čitatelia "hopkať" z jedného blogu na druhý, a prečítať si tak všetky poviedky... Zúčastniť sa môže každý... Víťaz získa knižku za najlepšiu poviedku v Poviedkovom hope.

Všetky pravidlá, ako aj "formulár" pre pridanie sa do súťaže najdete na blogu TRISS. Takisto tu prebieha hlasovanie o prvú vetu poviedky... Ak máte odvahu a niekoľko nápadov, určite sa pridajte... :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.