piatok 23. decembra 2011

Blogové stromčeky

Meme, ktoré hosťuje Stormy. 
Podstatu hádam netreba vysvetľovať, všetky info nájdete TU

A teraz prichádza fotka môjho vianočného stromčeka. Odfotil som ten, ktorý mám v izbe na stole... (pozadie si nevšímajte, ako si sa mi zo vymklo z rúk :D). 


Chcel by som vám popriať šťastné a veselé Vianoce, a nech si nájdete pod stromčekom
darčeky, ktoré vás potešia. A hlavne si užite chvíle so svojimi najbližšími.
O to cez Vianoce predsa najviac ide...

Ďalšie stromčeky nájdete v linkovači... 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.