sobota, 10. decembra 2011

On My Wishlist #4



 Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť
zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali
na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli
a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)
Pre toto meme som vytvoril novú ikonku, dúfam, že sa vám páči...

Tento týždeň som si pre MEME vybral sériu Vampire Academy, keďže si do nového roku dávam predsavzatie, že začnem čítať knihy v angličtine. Pevne verím, že sa mi to podarí :). 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.