sobota 10. decembra 2011

Pokračovanie The Vampire Diaries v obálkach...

Prvá časť série nadväzujúcej na Vampire Diaries - THE HUNTERS: Phantom vyšla v Amerike 25. októbra. 


Od kedy sa stretli bratia Stefan s Damon Salvatore, Elena sa ocitla v pekle, aj späť z neho. Teraz, keď so svojimi priateľmi zachránili rodné mesto a démonického ducha, všetko sa môže vrátiť do starých koľají. Ale  Elena narozdiel od obyvateľov Fell's Church vie, že všetko v poriadku nebude.  Fantóm, hrozba z iného sveta, sa na Elenu zameria, a ona sa môže spoľahnúť len na jedného z bratov. (môj preklad oficiálnej anotácie)

Druhá časť The Vampire Diaries, Moonsong, vyjde 13.marca 2012

Dátum vydania tretej časti, ako aj jej názov, ešte nie je známy...

Aktualizácia článku: je známa obálka aj názov tretej časti. Jej názov je Destiny Rising a obálka vyzerá takto:
 Knižka vyjde v Amerike 23.októbra

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.