streda 28. decembra 2011

Waiting on Wednesday #2


Meme usporadúva Breaking the Spine. 
Cieľom je každú stredu uverejniť knižku, ktorú horlivo očakávate...

Rok 2012 bude plný peckových knižiek, pre dnešok som vybral Maru Dyer, ktorá vyjde vo vydavateľstve Slovart na jeseň. 


autor: Michelle Hodkin
názov: The Unbecoming of Mara Dyer
vychádza na jeseň 2012 vo vydavateľstve Slovart

Mara Dyer je presvedčená, že ju už v živote nemôže postretnúť nič zvláštnejšie, než to, že sa jedného dňa zobudí v nemocnici bez akejkoľvek spomienky na to, ako sa sem dostala. Ale môže. Tiež si myslí, že za nehodou, na ktorú si nespomína a ktorá zabila jej priateľov a zanechala ju, čuduj sa svete, nezranenú, je čosi viac, než sa zdá. A skutočne je. Neverí však, že po tom všetkom čo sa jej prihodilo, sa ešte dokáže zamilovať. Mýli sa.
(zdroj anotácie: Judit)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.