štvrtok, 19. januára 2012

Súťažte o Divergenciu a iné knižné ceny

Mám pre vás veľmi dobrú správu. U mojej "blogerskej kolegyne" Luc si môžete zasúťažiť o skvelé tri knižky - kniha číslo jeden: Divergencia (v slovenčine, venovalo vydavateľstvo Slovart), číslo dva: Pád (v českom jazyku) a knižku číslo tri: Škola noci 5 - Prenasledovaná (v slovenskom preklade). 

Cien teda nebude málo. Všetky pravidlá, ako aj formulár pre pridanie sa,

nájdete TU

Do súťaže, ktorá trvá od 19. januára do 19.februára, sa môžu zapojiť aj Česi, aj Slováci. V súťaži môžete získať až 10 extra vstupov a výherca bude vylosovaný pomocou stránky random.org. Na koniec vám len chcem popriať veľa šťastia ;) A nemôžem zabudnúť - Luc, gratulujem ti k 70 nasledovateľom. 


Pripomínam, Divergencia vychádza o 4 dni. Už len štyri dni!! :) 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.