streda 11. januára 2012

Waiting on Wednesday #4


Meme usporadúva Breaking the Spine. 
 Cieľom je každú stredu uverejniť knižku, ktorú horlivo očakávate...

Pre dnešné meme som vybral štvrté pokračovanie Odkazu dračích jazdcov, Inheritance. Vychádza vo vydavateľstve Fragment na konci marca - 30.3. 

Názov: Inheritance
Autor: Christopher Paolini
Vydanie: 30.marec, Fragment
Anotácia: (anotáciu len kopírujem z tlačovky, snažím sa ju nečítať, pretože som ešte len na druhom dieli :))
Nie je to tak dávno, čo bol Dračí jazdec Eragon obyčajným chudobným farmárskym chlapcom a jeho dračica Zafira obyčajným modrým kameňom v lese. Teraz však práve od nich závisí osud celej civilizácie.
Dlhé mesiace výcviku a bojov priniesli mnoho víťazstiev, ale aj srdcervúcu stratu. A tá najťažšia bitka ich pritom iba čaká: musia sa postaviť proti samotnému Galbatorixovi. Víťazstvo dosiahnu, len ak prejavia skutočnú silu a odvahu. Ak to nedokážu oni, neporazí Galbatorixa nikto. Iná možnosť nejestvuje.
Jazdec a jeho drak došli ďalej, než sa odvážil ktokoľvek iný. Podarí sa im však poraziť samotného kráľa zla a obnoviť v Alagaëzii spravodlivosť? A ak áno, čo tomu budú musieť obetovať?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.