utorok 10. apríla 2012

Blíži sa Knižná mánia!

Aj knihy majú svoj sviatok
23.apríla si knihy prídu na svoje. Uskutoční sa totiž Svetový deň knihy a pri tejto príležitosti sa bude konať knižný výpredaj s celkovými zľavami, možnosťou zúčastniť sa súťaže o hodnotné ceny a získať knihu Júliusa Satinského pri objednávke dvoch titulov z ponuky. Akcia sa začne 21.apríla a potrvá až do 12.mája. 


Podľa videa (priloženého nižšie) sa vo výpredaji ocitne Pod vražednou oblohou, Americký derviš či Strach múdreho muža, teda horúce novinky vydavateľstva Ikar naplánované na apríl.


Kto sa teší tak, ako ja? 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.