utorok, 10. apríla 2012

GIVEAWAY - 50 nasledovateľov

Od založenie môjho blogu - My World of Books - uplynulo už 5 mesiacov. Blog stihol nazbierať skoro 9000 návštev a 55 nasledovateľov. Ani vo sne by ma nenapadlo, že bude mať môj blog taký úspech a som Vám nesmierne vďačný. Práve prichádza moja prvá Giveaway. 

O čo sa vlastne bude súťažiť? 
Do súťaže vkladám prvú časť série HRY O ŽIVOT.


Pravidlá súťaže

  • súťaž je otvorená pre SLOVENSKÝCH nasledovateľov môjho blogu
  • súťaže sa môže zúčastniť každý slovenský nasledovateľ starší než 13 rokov (ostatní iba so súhlasom rodičov)
  • súťaž trvá v čase od 10.4.2012 do 30.4.2012
  • výherca bude jeden, vyžrebovaný a vyhlásený 1.mája 2012

Všetkým prajem veľa šťastia a ešte raz ďakujem za nasledovanie, návštevy a každý jeden komentár. 

1 komentár:

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.