nedeľa 29. apríla 2012

Ukážka z Pod vražednou oblohou

Pod vražednou oblohou je knižka, ktorá je na regáloch kníhkupectiev ešte veľmi krátko. Ku mne sa ešte nedostala, ale zajtra alebo počas budúceho týždňa to plánujem zmeniť. V slovenskom preklade vyšla vo vydavateľstve Ikar 19.apríla. Keďže knižku už dlhý čas očakávam, na internete som si párkrát hľadal ukážku. A dnes som ju konečne našiel.   
(pre zobrazenie celej ukážky kliknite na Viac informácii)







                                           


Na knižku sa už nesmierne teším, po dočítaní určite čakajte recenziu. 

6 komentárov:

  1. síce mi už dystópie mierne lezú hore krkom, na túto sa už chystáám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja ich poznám len veľmi krátko, takže som ešte v tom období... "natešenia"? :D A preto mi ani táto nebude môcť chýbať :)

      Odstrániť
    2. ja tiež nečítam dystópie dlho a popravde som ich tiež čítala len zopár (hry o život asi stokrát O:)), ale už mi začínajú pripadať na jedno kopyto :DD ale dá sa to zniesť, keď to nečítaš všetko za sebou a medzi nimi si necháš nejaké nedystópie :D

      Odstrániť
    3. veď áno. Tu u nás toho zas v tomto žánri nie je, takže tam nie je čo v kuse čítať...

      Odstrániť
  2. jeeej ty si šikovný, že si to našiel 8) super ukážka 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Aj keď som to tam dával pol hodinu :D, ale som rád, že som to našiel :)

      Odstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.