utorok 1. mája 2012

50 followers GIVEAWAY - VÝHERCA


Pred cca. dvadsiatimi dňami som na svojom blogu usporiadal moju prvú súťaž - 50 followers GIVEAWAY, keďže môj blog dosiahol okrúhlych 50 nasledovateľov. Dnes je ich už 71, za čo vďačím len a len vám. Do súťaže sa  zapojilo 18 súťažiacich. Pravdupovediac, je ich menej, ako som čakal, ale aj tak som každému jednému vďačný. A teraz prichádza čas na vyhlásenie výhercu.  

Hry o život vyhráva... 


#17 - Danny 

Výhercovi gratulujem a prosím ho o zaslanie adresy, na ktorú mám knižku poslať. Ostatní, nezúfajte, bude ešte veľa podobných súťaží. Na koniec ešte raz ďakujem všetkým nasledovateľom a všetkým zúčastneným a vidíme sa pri ďalšej súťaži :). 

1 komentár:

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.