štvrtok, 19. júla 2012

Obálky pripravovaných kníh Vydavateľstva Fragment

Pred pár minútami sa na Facebooku rozpútala vlna pridávania obálok, konkrétne kníh, ktoré pripravuje Vydavateľstvo Fragment. Objavili sa medzi nimi aj Upírske denníky 11 a 12 (áno, nikdy nekončiaca sa šestnásť-dielna séria). V slovenčine budú ich názvy Znovuzrodenie a Fantóm. Dlhší čas som uvažoval, či ísť aj do ďalších častí... No koniec "desiny" bol tak... otvorený, že po nich nakoniec, pravdepodobne, siahnem. No a tie obálky... Veď uvidíte sami. A ďalšou info je, že obe knihy vyjdu v jeden mesiac - v češtine v októbri a myslím, že na Slovensku tomu nebude inak. 


Medzi ďalšie knihy patrí séria Akadémia temna - druhý diel taktiež vyjde na jeseň. Jeho slovenský názov ešte nie je známy, v češtine sa bude volať Spoutaní. Štvoricu dopĺňa tretí (a zároveň posledný) diel série Temné vízie, v češtine s podnázvom Vášeň


Slovenské verzie obálok a ani oficiálne anotácie ešte nie sú k dispozícii a pravdepodobne prídu až s novým edičným plánom. 

2 komentáre:

  1. teším sa na temné vízie 3...dúfam, že to bude lepšie ako druhý diel...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež dvojka trochu sklamala. Veď uvidíme :)

      Odstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.