utorok, 14. augusta 2012

UKÁŽKA z knihy Drakie (Sophie Jordanová)

Včera vďaka vydavateľstvu COOBOO vyšla na Slovensku a v Česku knižka Draki (v češtine Drakie). Jej autorkou je Sophie Jordanová a jedná sa o prvý diel úspešnej trilógie Firelight. Ešte ste o nej nepočuli? Tu je slovenská anotácia:

Jacinda má tajomstvo – hlboko vo svojom vnútri skrýva oheň, miluje lietanie a pod kožou má mocné svaly pradávneho tvora… Patrí k svorke drakov, sami seba nazývajúcich „draki“, ktorá má s výnimočným dievčaťom nečestné plány. Svorku neúnavne prenasleduje klan lovcov, až jeden z nich nájde aj Jacindu – očarujúci Will, ktorý má tiež svoje tajomstvá…

Ako som spomínal v názve článku, mám pre vás prvú kapitolu, no bohužiaľ len v češtine. Takže tentokrát poteším aj českých čitateľov blogu.



Mňa ukážka rozhodne zaujala a chcel by som sa do nej v najbližšej dobe pustiť. Čítal niekto už túto knihu v origináli? Páčila sa vám? Draki nájdete od včera na pultoch kníhkupectiev. Slovenskú verziu si môžete kúpiť napríklad TU, českú TUUkážka je voľne dostupná na webe vydavateľstva CooBoo

2 komentáre:

  1. jeej to je super úryvok! ale bodli by ďalšie kapitoly, teraz som v napätí, čo sa s nimi stane 8D prvá kapitola a hneď akcia, toto bude skvelá kniha určite 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stašene som zvedavá na túto knihu no ale musím čakať na financie :D

    http://superbworldofbooks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.