RECENZIA: Zázrak (Rhonda Bryne)

Nová kniha od autorky bestselleru Tajomstvo, ktorý mal na Slovensku stotisíc predaných kusov.
V kníhkupectvách už 8.januára.

Viac než dvadsať storočí boli slová vo Svätom písme opradené tajomstvom, zahmlievali sa a takmer všetci, čo si ich prečítali, si ich vykladali nesprávne. Iba zopár jedincov v dejinách ľudstva si uvedomovalo, že ide o rébus a že len čo ho rozlúštite – len čo odhalíte tajomstvo – pred očami sa vám zjaví nový svet.

Vo svojej knihe ZÁZRAK Rhonda Byrne odkrýva poznanie, ktoré môže ľuďom od základu zmeniť život. Vzápätí Vás počas fantastickej 28-dňovej cesty naučí, ako toto poznanie uplatníte v každodennom živote.

"Medzi Newtonove vedecké objavy patria základné zákony mechaniky vo vesmíre, z ktorých jeden znie: Každá akcia vyvoláva rovnako veľkú reakciu opačného smeru. Keď myšlienku vďačnosti dosadíte do Newtonovho zákona, jeho znenie bude: Každá akcia vďačnosti vždy vyvolá rovnako veľkú reakciu dávania. Znamená to, že už samotná vďačnosť vyvoláva reakciu dávania! A čím je vaša vďačnosť úprimnejšia, tým viac dostanete."

Dielo Rhondy Bryne by malo zmeniť váš život - naučiť vás, že slovo ďakujem nehovoríme len preto, že musíme. Bryne vás počas 28 dní a jej zázračných cvičení naučí, že vďačnosť máme prejavovať nie len raz do dňa - budete ďakovať za jedlo, priateľov i vo chvíľach, kedy by ste inokedy vďačnosť neprejavovali. Pritom je to také ľahké a jediné, čo potrebujete, je autorke uveriť.

"Ste pripravení znovu zažiť zázraky? Ste pripravení na to, aby vás každý deň napĺňal úžasom a údivom, ako keď ste boli malí? Pripravte sa na zázrak!"

Kniha je rozdelená do 28 dní - toľko bude trvať vaša cesta. Prežijete ich spoločne so zázračným kameňom, porozumiete lepšie vzťahom, zdraviu či peniazom. A možno nájdete ten správny magnet na peniaze. Neviem, či je táto kniha dobrá. No dobrá bude určite pre tých, ktorí podobný druh literatúry čítajú, veria mu a páči sa im.

"Lebo tomu, kto má vďačnosť, bude dané a bude mať hojnosť. Tomu však, kto vďačnosti nemá, bude odňaté aj to, čo má."

Zázrak môže zmeniť životy viacerých ľudí. Niektorí mu uveria a možno im ho zmení k lepšiemu. Druhí knihou pohrdnú a autorku označia čarodejnicou. Avšak... je len na vás, čo si z knihy zoberiete a určite nebudem klamať ak poviem, že v niečom mala Rhonda pravdu.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Ikar. Knihu si môžete v predpredaji kúpiť TU. Vychádza 8.januára