nedeľa, 28. februára 2016

Mesačná chvastačka za február

Blížime sa ku koncu februára, a preto je ten správny čas na mesačnú chvastačku, ktorú usporadúva Judit. Musím sa priznať, že som za posledný mesiac nebol veľmi aktívny čo sa blogu týka. Jednak to bolo množstvom povinností, ale takisto aj tým, že som vo voľnom čase uprednostnil iné veci než čítanie a písanie príspevkov. Aj napriek tomu do mojej knižnice pribudlo veľa zaujímavých kúskov. :-)

Ako prvá mi do knižnice pribudla Ohnivá kázeň. Paradoxne som na ňu recenziu publikoval až dnes. Jej čítanie bolo totiž náročnejšie než som si myslel. Viac môžete zistiť v spomínanej recenzii. Druhou bol Will Grayson, Will Grayson - kniha, ktorá vo mne vyvolala rozporuplné pocity. Na jednej strane som autorom hltal každú jednu vetu, no dúfal som, že sa príbeh skončí trochu inak... Viac vám poviem v recenzii. Len nedávno ku mne dorazili knihy Vymyslela som si ťa a Odvrácená tvář lásky, na ktoré som sa poriadne tešil. Druhú som už stihol aj prečítať a Hooverová mi opäť mi dokázala, že patrí medzi moje obľúbené autorky.

Mesačná chvastačka je tentokrát v znamení YOLi kníh, ktoré mi tento mesiac robili mimoriadnu radosť a zároveň mi aj pomohli zabudnúť na to, že už o dva týždne ma čaká písomná maturita zo slovenčiny a angličtiny. A aký bol tento mesiac u vás? Pochváľte sa v komentoch! :-) 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.