piatok, 11. marca 2016

Súťaž o knihu Nevypovedané - výherca

Minulý týždeň som na blogu vyhlásil súťaž o knihu Nevypovedané, ktorá len pred nedávnom vyšla vo vydavateľstve YOLi. Keďže ma príjemne prekvapila, chcel som ňou potešiť jedného z vás. a práve dnes nadišiel ten správny čas na vyhlásenie výhercu. Najskôr by som sa však rád vyjadril k tomu, čo ma na tomto príbehu zaujalo najviac - a kvôli čomu by ste si mali Nevypovedané zaobstarať aj vy (v prípade, že svoje meno neuvidíte o pár riadkov nižšie). Pre mňa to bol najmä pútavý a nepredvídateľný štýl, ktorý si autorka udržala až do samého konca. Páčilo sa mi, ako dokázala vykresliť atmosféru príbehu. Za nápad, s ktorým prišla, má u mňa veľké plus a určite si obzriem aj ďalšie knihy, ktoré má na konte. Späť ale k súťaži... Zúčastnilo sa jej dokopy 49 ľudí, pričom celkový počet vstupov bol 190. A kto sa stal tým šťastným? Kniha Nevypovedané  poputuje výherkyni menom...

Patrícia (patricia***lova00@gmail.com)

Paťku som kontaktoval e-mailom a zároveň by som rád poďakoval vydavateľstvu Ikar, ktoré poskytlo knihu do súťaže. Len podotýkam, že už o pár dní sa môžete tešiť aj na recenziu tejto knihy. Mňa budúci týždeň čaká písomná forma maturity, takže mi držte palce :-). 

2 komentáre:

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.