Preskočiť na hlavný obsah

Knižné prírastky za jún


Pomaly ale isto sa končí jún a ja prichádzam s pravidelným zhrnutím toho, čo do mojej knižnice pribudlo. V týchto mesiacoch moja knižnica zažíva druhé Vianoce (počtom kníh, ktoré do nej pribudli) - a nebolo tomu inak ani v júni. Vydavateľstvá prešli na letný režim, čo znamená zníženú produkciu bestsellerov, ktoré vynahradili letné oddychové knihy. V júni som však neodolal výpredajom a výsledok...


Na obrázku chýbajú Nevinní zmätkári, na ktorých som pri fotení zabudol. Dostal som ich od mojej spolužiačky a na túto knižku som už veľmi zvedavý. Takže, postupne. 


O mŕtvych do súmraku som vedel dlho. Podľa anotácie som ich zaradil na zoznam možno prečítam. Keď som ich však pred cca. týždňom zbadal v kníhkupectve za 3,99€, neodolal som a boli moje. Prvé dve časti série Pravá krv vyšli vo vydavateľstve Ikar - z pôvodných desať kníh ale v slovenčine ďalšie pravdepodobne neuvidíme. V tejto chvíli čítam druhú časť, a som zvedavý, ako sa to vyvinie, pretože mám stále pocit, že prvá časť bola predsa len o niečo lepšia. 


Vlci z Mercy Falls sú na tom podobne ako Pravá krv. Až na to, že na Triašku som sa už dlho tešil - veľmi dlho. Keď som sa dozvedel o výpredaji na gorila.sk a uvidel tam Triašku za cca 4 eurá spoločne s druhou časťou v rovnakej sume, moja objednávka bola bleskovo odoslaná. A pocity po dočítaní? Z oboch kníh som mal veľmi dobrý pocit a na zhrnutie sa môžete tešiť v rámci mojej novej rubriky Poznáte...? 


Včera (hneď po príchode domov s vysvedčením v ruke) ma na stole čakala Pasca, za ktorú ďakujem FantasySvetu. Na knižku som veľmi zvedavý, pretože som ju už dlho očakával. Pred približne mesiacom ju vydalo vydavateľstvo Fortuna Libri


Ako posledné do mojej knižnice pribudli knižky z vydavateľstva Slovart. Piate pokračovanie série Nesmrteľní pod názvom Hviezda noci ma príjemne prekvapilo. Všetky moje pocity nájdete v recenzii, a to TU. Aj Lord Zarmut stojí za prečítanie. Ale varujem, len pre silné povahy! Moja recenzia.

Ďalšie júnové recenzie na mojom blogu: 
Nikto nie je bez viny (Kiersten White)
Ak zostanem (Gayle Formanová)

Zajtra odchádzam na dovolenku, takže blog nebude týždeň aktualizovaný. K internetu by som sa dostať mal, takže ak bude nejaká novinka, nájdete ju na FB stránke blogu. Užite si leto a vidíme sa o mesiac! 

Komentáre

  1. Past je dokonalá, úžasná a naprosto perfektní dystopická pecka :)))) Doporučuju ihned přečíst, protože ten příběh opravdu stojí za to :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uži si dovolenku.:) Pascu by som si tiež chcela prečítať.^^" A vlastne aj Triašku, ale ktovie, či sa k tomu niekedy dostanem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem, uz uzivam.. :)
    Triasku si urcite precitaj, stoji za to a na gorile je za 4€ :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle