Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka za november

Opäť máme za sebou ďalší mesiac, ktorý bol pre mňa poriadne uponáhľaný... a rovnaké budú aj ďalšie dva týždne, keďže každý v škole sa zbláznil a zistil, že sa blíži polrok a my nemáme ani jednu známku. A pri skoro dvadsiatich predmetoch je to poriadna makačka. Čítal som teda menej, než by som si prial, ale verím, že všetko dobehnem počas vianočných prázdnin. Vítam vás pri Mesačnej chvastačke, ktorú usporadúva Judit

Ako prvé do mojej knižnice pribudli dve knižky z produkcie vydavateľstva YOLi. A môžem vám povedať, že jedna lepšia ako druhá! Život jedna báseň si ma neskutočne získal a aj keď Eleanor a Park na dielo Colleen Hooverovej ani zďaleka nemalo, užil som si obe. Knižky boli napísané s ľahkosťou, prepracované do najmenšieho detailu a ťažko sa mi na obe hľadali negatívne slová. Ak teda rozmýšľate nad knihou, ktorú si treba priať pod vianočný stromček, prečítajte si moje malé odporúčanie v recenziách na týchto linkoch: Život jedna báseň, Eleanor a Park

Ďalšej kope kníh sa ešte len venujem: patrí sem Korisť, pokračovanie Virózy od Kathy Reichs a Brendana, druhý diel výbornej série z produkcie vydavateľstva Slovart. Blížim sa ku koncu tohto príbehu, takže sa budúci týždeň určite ohlásim s recenziou. Po Koristi na mňa čaká vianočná knižka Dash&Lily: Kniha přání, na ktorú sa kvôli pozitívnym ohlasom veľmi teším. V neposlednom rade to je Elusion, na ktoré som tiež veľmi zvedavý. Dúfam, že sa k obom dostanem čo najskôr a že mi škola poskytne aspoň minimum chvíľ na čítanie
Tento mesiac sa mi teda opäť podarilo pridržať celkom rozumného počtu kníh, aby knižnica tento nápor vydržala :-D Možno ste postrehli, že môj blog 17.novembra oslávil svoje tretie narodeniny a dnes máte poslednú šancu zapojiť sa do narodeninovej sútaže.  Tieto tri roky pre mňa veľa znamenali a blog, čítanie a knihy ma do veľkej miery zmenili. Viac kecov však budete počuť vo vyhlásení výhercu, takže každý, kto doteraz váhal, by sa mal do súťaže zapojiť. Formulár môžete vyplniť na tejto adrese. Na záver mám otázku aj pre vás - aký bol november u vás? Ktoré knižky sa vám podarilo uchmatnúť alebo na ktoré sa tešíte v decembri? :-) 

Komentáre

  1. Samé úžasné knihy ti pribudli, počúvaj. :D Teda niežeby som ich čítala, ale určite by som ich chcela mať. :D
    Ja sa môžem pochváliť iba tým, že tento mesiac mi pribudli na poličku len dve knihy, pri čom ani jedna z nich nezostáva u mňa. :D Jedna je do súťaže a druhá je vianočný darček pre kamarátku. :)
    A čo sa týkalo čítania, tak som prečítala až Príbeh dvoch storočí a dve knihy na povinné čítanie - Nox et solitudo a Statky-zmätky. Dúfam však, že v decembri budem mať oveľa viac času. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Statky zmätky.. uf, nezávidím. :D My sme tomu neporozumeli ani po obsahu knihy, ktorý nám na hodine nadiktovali, nie to ešte čítať knihu :D Hádam si nájdeš čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné kúsky ! Mne tento mesiac pribudli tri knihy a takisto jedna lepšia ako druhá. Eleanor & Park sa mi veľmi páčilo a Život jedna báseň.. doteraz nemám slov :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé krásné přírůstky! :) Eleanor a Parka jsem sice četla v angličtině, ale hrozně moc se mi to líbilo. Jsem strašně ráda, že se ta kniha dočkala vydání v Čechách i na Slovensku! :) S tvorbou Colleen Hoover se budu teprve seznamovat, ale už teď jsem dost zvědavá, jak mi sedne. A to vaše vydání těch knih od Kathy Reichs vám hrozně moc závidím, vypadá strašně krásně a s radostí bych je vyměnila za vydání české. :D Na knížku Dash & Lily se také chystám. :)
    Mně osobně z nových přírůstků udělala největší radost kniha Flora a Odysseus od Kate DiCamillo, ta knížka vypadá úžasně a já se už jen těším, až si najdu čas si ji přečíst. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som do Colleen Hooverovej doslova zamilovaný :D Zbožňujem jej knihy.... :) A každým novým dielom ešte viac. :) Takže určite odporúčam :)

      Odstrániť
  5. Úplne super knihy,všetky by som brala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fúha, niekto mal super mesiac! Som zvedavá na všetky recenzie :) U mňa boli najväčším pokladom asi Džínsový denník 1 a 2.. táto séria ma vážne uchvátila!

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aký je váš názor na fanfiction? | súťaž o knihu Bozk

V posledných týždňoch sa na knižných blogoch a sociálnych sieťach spomínala kniha After: Bozk viac než často. Fanficion na populárnu hudobnú skupinu One Direction , ktorá spôsobila šialenstvo po celom svete, totiž už o malú chvíľu vyjde aj v slovenčine . Napriek tomu, že má spomínaná hudobná skupina množstvo odporcov, čitatelia si knihu After: Bozk doslova zamilovali . A keďže som bol jedným z tých, ktorí si mali možnosť prečítať knihu s malým predstihom, za seba môžem povedať, že ma príjemne prekvapila .  Hoci malo After  skoro šesťsto strán a viaceré pasáže sa v ňom niekoľkokrát opakovali, aj tak ma čítanie tejto knihy bavilo a nevedel som sa od nej odtrhnúť. Anna Toddová píše naozaj pútavo a musím sa priznať, že som je to celé zhltol aj s navijakom . Do príbehu vniesla realistickú atmosféru a ja som jej uveril každé slovo. Súhlasím, hrdinovia sa neraz správali hlúpo a nerozvážne, avšak takí mladí ľudia sú. Majú chyby, a rovnako ani táto kniha nie je dokonalá , ale určit

Keď v rukách držíte bohatstvo | Harry Potter fotočlánok

Pred pár dňami som vás informoval o tom, ako vydavateľstvo Ikar plánuje tretie vydanie Harryho Pottera - tentokrát v brožovanej väzbe s novými obálkami . Knihy uzreli svetlo sveta pred necelým týždňom a ja som sa postaral o to, aby som sa stal majiteľom prvých dvoch častí čo najskôr. Práve preto už dnes zdobia moju knižnicu a vždy keď okolo nej prechádzam, nemôžem sa vynadívať na ich obálky . Darmo, táto edícia sa grafikom naozaj podarila a zaujímavo vyzerá aj slovenské vydanie . Síce by som v takúto neskorú hodinu nemal, pripravil som pre vás obálkovú slintačku. Tak teda, dobrú chuť ! :-)           Určite väčšinu z vás poteší, že knihy sú pomerne kvalitné paperbacky , ktoré sa pri čítaní nelámu (pevne dúfam, že bude ich kvalita rovnaká aj pri štvrtej a piatej časti). Už teraz sa teším, kedy si na tieto knihy nájdem časť a budem mať možnosť si ich opäť prečítať - a tým pádom prežiť celé dobrodružstvo ešte raz. Kto sa ku mne pridá? :-) Leto je dosť dlhé, takže

Keď si knihomoľ volí svoju budúcnosť

Veľmi dobre si spomínam na svoj prvý deň v škôlke . Na to, keď som uplakaný vychádzal z tej hrôzostrašnej budovy , v ktorej na mňa pani učiteľka kričala, aby som neplakal. A taktiež aj na to, ako som sa bál, no môj strach bol úplne zbytočný. Akoby to bolo pred mesiacom, keď som prvýkrát vstúpil do triedy a našiel si na lavici knižku, na ktorej názov si už nespomínam. Akoby všetky tie roky driny ubehli ako voda - a dnes stojím pred veľkým rozhodnutím . Čím budem v budúcnosti? Avšak taký je život - dennodenne sa musíme rozhodovať o svojom nasledujúcom kroku , o tom, či najprv vynesieme smeti, ktoré už doslova kričia "Vynes ma!" alebo ostaneme ešte chvíľu ležať pred obľúbeným seriálom . Celý život je o rozhodnutiach, no voľba vysokej školy a svojej budúcnosti niečím tak ľahkým určite nie je. A keďže nechcem, aby bol tento blog iba o recenziách a ukážkach z kníh, rozhodol som sa porozprávať vám niečo z môjho skutočného života . Možno si poviete - čo bláznim, veď som le