nedeľa 4. decembra 2011

Vianočná reťazovka - časť druhá

  
Čas letí, a my tu máme už druhú adventnú nedeľu a s ňou aj druhú časť Vianočnej
reťazovky, ktorú usporadúva Sue & Secret World of Deep Soul (s novým, vynikajúcim
dizajnom blogu). O čom vlastne projekt je? Každú adventnú nedeľu pridá Sue päť otázok týkajúcich sa Vianoc, na ktoré budeme my, zúčastnení, odpovedať.

6. Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Sneh je akousi symbolikou Vianoc, aj keď niekoľko rokov dozadu po snehu nebolo "ani chýru, ani slychu". Myslím, si že Vianoce sa dokážu zaobísť aj bez neho - podstatou je, aby sme sa všetci stretli, a prežili v radosti a pokoji hádam ten najkrajší sviatok v roku. Ale keď predsa len napadne, atmosféra je ešte krajšia.

7. Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Medzi tradičné jedlá Vianoc sa pravdepodobne považujú jedlá niečim výnimočné, a jedlá, ktoré varíme prevažne na Vianoce, čiže moja odpoveď znie - áno, vždy sa nejaké nájdu... :)

8. Aké darčeky najradšej dávaš?
Najradšej dávam darčeky, ktoré potešia. Pamätám sa, ako som dal spolužiačke mnou vyrobený darček (moje nahraté gitarové skladby), a určite ju potešil viac, ako nejaká kúpená "cennosť".

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Popoluška sa stala Vianočnou raritou našich televízii, ale veľmi rád si pozriem aj americké rodinné filmy s vianočnou tématikou.

10. Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
Musím sa priznať, že mám radšej americké skladby (čo už, keď u nás vzniká tak málo hudby)... Pre túto otázku som si vybral GLEE verziu Last Christmas....


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.