piatok 8. júna 2012

Obálka k Lodi medzi hviezdami

Vydavateľstvo COOBOO dnes zverejnilo obálku k pripravovanej knihe Loď medzi hviezdami, u nás známej ako Naprieč vesmírom.



Myslím, že CooBoo to spracovalo veľmi pekne. 
Páči sa vám?? Pretože, možno... Ak sa všetko podarí... Tak...

Veď uvidíte ;) 

3 komentáre:

  1. Obálka je pekná. :) A o tom novom článku, že ak sa všetko podarí.. Haha, asi viem čo myslíš, a ak je to to, tak bodaj by to bola pravda (je strašne divné písať takto "šifrovane" keď ani neviem či je to presne to čo máš na mysli, ale ak je, nechcem ostatným kaziť prekvapenie :D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo by dobré, keby sme všetci traja mysleli na to isté, lebo tiež niečo tuším :D

      Odstrániť
    2. Chceme A Million Suns v slovenčine??
      /zbytočná otázka/.
      Ale... počkajme si najprv na čísla predajnosti v ČR :) A potom sa uvidí :)

      Odstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.