utorok 27. novembra 2012

SÚŤAŽ - 1.rok blogu My World of Books

Tak ste sa dočkali. Pred desiatimi dňami sa môj blog dožil svojho prvého roku. Keby ste mi pred rokom povedali, že ma blogovanie aj o rok bude stále baviť a môj blog sa rozbehne, že získa viac ako 30 tisíc zobrazení a niečo cez sto nasledovateľov (presne 116)... tak by som pravdepodobne len pokrútil hlavou. Ako poďakovanie za to všetko som si pre vás pripravil súťaž.


O čo ide?
Súťaž je otvorená pre mojich čitateľov zo Slovenska alebo českých čitateľov žijúcich na Slovensku. Trvá od dnes do 12.decembra. Víťaz bude vyhlásený krátko na to. 

Čo môžete v súťaži vyhrať?
Výhrou je 10€ poukážka na ľubovoľný nákup v internetovom kníhkupectve Literama.sk. Veľmi pekne im ďakujem za vloženie ceny do súťaže.

Všetkým prajem veľa šťastia a ešte raz ďakujem za čítanie, komentovanie a nasledovanie môjho blogu. 

12 komentárov:

  1. milujem Literamu 8D
    všetko naj k výročiu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujeeeeeeeeeeeeeeeem :)))) nech ťa to aj naďalej baví =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko najlepšie :D :D
    a vďaka obom ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluju :) Hodně štěstí do dalšího psaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Domčo, gratuluji k prvnímu výročí! Jen ať ti to takhle skvěle píše a ať tě čtení knih i nadále baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hodně štěstí Domčo, ať ti dál blogování jde i v příštím roce :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Domčo všetko najlepšie prajem, nech sa ti darí v blogovaní veľa ďalších rokov. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gratulujem k výročia a želám ti veľa spokojných čitateľov

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratuluju k výročí nejúspěšnějšího blogu z celého blogosvěta,ještě pár takových let a nebude to z tebou k vydržení.Dělám si srandu,skvělej blog,chodím sem ráda.PS: škoda že se nemůžu zúčastnit soutěže,asi se přestěhuju na Slovensko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz si ma vážne potešila. Neboj, mňa sa len tak ľahko nezbavíte! :)) Hádam sa ti tu bude páčiť aj naďalej a ja budem mať stále inšpiratívnu slinu na dobré a úspešné články.. :)

      Odstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.