piatok, 1. februára 2013

Buďme VERNÍ!

Veľmi výstižný nadpis, naozaj veľmi. Ak by som to mal preniesť na seba, asi by som bol radšej ticho. V prvom rade sa vám hlboko OSPRAVEDLŇUJEM za moju neaktivitu na blogu - keď som už-už mal uzavreté známky a chcel konečne napísať recenziu na Nadpozemskú, aj mňa skolila chrípka a tentokrát poriadne. Štyridsiatky teploty, stále nie a nie dolu... a tak som si trochu poležal. Včera som sa nejako zaklimatizoval, otvoril opäť milú kamarátku knihu a pomaly ale isto sa vrátim do starého režimu. Takže, toľko k mojej neprítomnosti. 

Tomu som ale tento článok venovať nechcel. Je ním novinka internetového kníhkupectva Literama, ktorý od včera ponúka svojim stálym klientom VERNOSTNÝ PROGRAM


Ako to celé funguje?
Prvé body dostanete hneď na začiatku a výhody vernostného programu je možné začať využívať okamžite. Za Vaše nákupy a rôzne vaše ďalšie činnosti a aktivity zbierate body a tým získavate skvelé dodatočné zľavy. Body nestrácajú platnosť, kedy využijete Vaše nazbierané body záleží len na Vás (z webovej stránky kníhkupectva).

Viac si o vernostnom programe môžete prečítať TU. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.