utorok, 30. apríla 2013

Aprílová mesačná chvastačka

Mesačné meme usporadúva Judit

Uf. Teraz, keď som otvoril editor tohto článku, zarazilo ma, pred koľkými príspevkami som publikoval poslednú mesačnú chvastačku. Čas neúprosne beží a vďaka nedostatku času aj blog v poslednom mesiaci nebol veľmi aktualizovaný. Škola je proste škola a aj keď je v podstate celkom zvládateľná a všetko sa dá, keď sa chce, času mám aj tak málo. Ale späť k chvastačke. 

Spočiatku vyzeral apríl veľmi biedne, zachránili to posledné dni, kedy do mojej knižnice pribudol artefakt zvaný Mara Dyerová, ktorá tento nedostatok bohate vykompenzovala. Dnes sa ku nej pridali aj Krásni a úlovky dopĺňa tretí diel série Draki a Dvanástka, ktorú mám už nejaký ten deň rozčítanú. Mara dostatočne ocapkaná, Krásni ešte nedotknutí a Dvanástka kvalitne pozalamovaná. Už aby boli späť na poličke! :)

2 komentáre:

  1. jo,škola nás všechny ničí a způsobuje jarní pokles nákupnosti knih:D

    OdpovedaťOdstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.