streda 11. septembra 2013

Jesenná sezóna vo vydavateľstvách Slovart a Fragment

Čaute, školáci. Už nejeden deň pília naše uši školské zvončeky, a keďže patrím aj ja medzi tých školopovinných a poctivých študentov, na blog mi v tomto období ostáva o niečo menej času. No aj tak vás možno poteším katalógmi vydavateľstiev, ktoré odhaľujú svoju ponuku na jeseň a zimu. 

Konkrétne vydavateľstvo Slovart dnes vypustilo svoj katalóg, ktorý si môžete prelistovať o riadok nižšie. Z knižiek pre mladých ma určite zaujala druhá časť Mary Dyerovej, trojka Jazdcov časom či Mechanická princezná.



Ďalej je to Vydavateľstvo Fragment, ktoré taktiež prichádza so svojou ponukou knižiek. Osobne ma zaujala najmä knižka Serafína, Uväznený v čase a určite si veľmi rád prečítam a druhé pokračovanie Očami vraha - Votrelec v mojej mysli.


A čo sa týka ostatných vydavateľstiev, taký Ikar v týchto dňoch odhalil viaceré nové obálky. Ak ste sledovali môj facebook, určite ste dnes zbadali novú kamošku do série placiek. Ale to nie je všetko. Pár minút na to som našiel ďalšiu... 


7 komentárov:

  1. nechápem prečo tie knihy hovadia tými plackami, to si ozaj myslia, že sa im tak budú lepšie predávať, alebo čo?

    Inak páči sa mi tá obálka Chamtivosti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa k nim radšej ani nevyjadrujem. Ale obálky sa mi tiež veľmi páčia.

      Odstrániť
  2. neznašam tu zlatú placku Edícia Svetový bestseller

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásne obálky :3 a kopu super kúskov výjde, som zvedavá, kedy všetko počítam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rozmýšľala som nad Uväznený v čase. Tá obálka mi hneď padla do očí. Aj keď ktovie, aké to môže byť. Anotácia ma až tak veľmi neohúrila, ale možno si to raz kúpim. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obálka sa aj mne veľmi páči. No uvidím, chcel by som sa do knižky pustiť :)

      Odstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.