nedeľa, 17. augusta 2014

Takto bude vyzerať jeseň vo Vydavateľstve Fragment

Posledné dva mesiace to vyzeralo tak, že sa jeseň svojho príchodu nevie dočkať (čo sa mi ako milovníkovi bazénov a tepla vôbec nepáči). Azda jediným pozitívom, ktorý so sebou september prináša, je začiatok novej sezóny - jednak knižnej a jednak seriálovej. Vždy sa dočkáme najväčšieho počtu vydaných kníh a ako už názov napovedá, o chvíľu budete môcť nazrieť do pripravovanej jesennej ponuky Vydavateľstva Fragment. Asi najväčším trhákom bude nová kniha od autorky diela EREBOS - Ursuly Poznanski či pokračovania obľúbených sérii Kronika Cambion, Medzi nebou a zemou, Upírske denníky či druhý diel série Lov - Korisť od Andrewa Fukudy.

Edičný plán je voľne dostupný na stránkach Vydavateľstva Fragment

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2017. Používa službu Blogger.