piatok, 27. februára 2015

Mesačná chvastačka za FEBRUÁR

Február uletel ako voda - a hoci má iba dvadsaťosem dní, zdá sa mi to, akoby len včera končili jarné prázdniny... A veru, že by som privítal ďalšie, pretože posledný týždeň ma neskutočne vyčerpal a unavil - a myslím, že do Veľkej noci to už iné nebude. Ale prečo myslieť negativisticky? Do mojej knižnice pribudlo množstvo nových kúskov. Pozrime sa na ne!
Jednou z prvých kníh, ktorej som sa tento mesiac venoval, bolo Pomalé skúmanie ticha od Patricka Rothfussa, autora kníh Meno vetra a Strach múdreho muža. Recenziu som publikoval len predvčerom, avšak musím sa priznať, že som od tejto útlej novely, ktorá je plná krásnych ilustrácii, očakával trochu viac. Podobne to je aj s do-nebies-vychvaľovanou knižkou Nebe je všude, ktorá tiež nebola taká, ako som pôvodne čakal. Beriem to však pozitívne - hoci ma táto skupinka kníh neočarila, verím, že tá druhá to napraví dvojnásobne. :-)
V takzvanej druhej skupine sa nachádza zbierka poviedok Štyri, ktorá vynikajúco doplnila sériu Divergencia a naozaj predčila moje očakávania. Zvyšné dve - Solitaire a Sempré som si vyzdvihol na pošte len dnes, takže dúfam, že ma taktiež prekvapia. Nevyzerajú na fotke nádherne? Nasledujúce dni budú trochu voľnejšie a potom opäť prídu písomky a skúšania, takže sa budem v najbližšom období snažiť venovať knihám čo najviac. Azda sa mi to podarí! :-) Takisto na mňa čaká poriadna kôpka výhier z Ocenení blogerov, na ktoré sa tiež veľmi teším.

Aj napriek tomu, že bol február pomerne krátky, snažil som sa užiť si ho naplno. Veď nezabúdajte... každým dňom sme bližšie k letu a dvojmesačnému voľnu! :-D Ak sledujete môj blog, určite ste si všimli zopár informácii o mojich jarných prázdninách, vysokej škole a iných aktivitách vo voľnom čase. A keďže chcem, aby ste si mohli prečítať najmä články, ktoré vás zaujímajú, napadol mi jeden nápad. Už čoskoro vám dám vedieť viac. A aký bol február u vás? Objavili ste nové kúsky, s ktorými by ste sa chceli podeliť alebo nejaké očakávate? Píšte komenty! :)
Mesačnú chvastačku usporadúva Judit.

4 komentáre:

  1. Krásne knihy, ale najviac túžim po tej zbierke poviedok! :)
    Mne tento mesiac pribudli len tri knihy, a to tie, ktoré som si sama kúpila: Dokonalý pár, Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad a Zamilovaní až po uši. Posledné dve odporúčam, keďže tú prvú som ešte nečítala. Také oddychové, romanticke knihy, nenáročné aj pre zástancov ne-romantických príbehov, a tá posledná je ešte skombinovaná s prvkami detektívky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonalý pár je tiež fajn! :) Jednotka sa mi páčila najviac :)

      Odstrániť
  2. Krásné přírůstky! :) Solitaire a Čtyřku mám také, ale ani k jedné jsem se zatím nedostala. Jsem zvědavá na recenzi na Nebe je všude!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Haven't started playing Solitaire on your phone? Download From This Cool Link (Works on iOS or Android)

    OdpovedaťOdstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.