Preskočiť na hlavný obsah

Knihomoľské novinky #1

Nebudem vás zdržovať zbytočným úvodom - ako z názvu vyplýva, ide o prvý príspevok do tejto niečo-podobné-rubrike, keďže v nej vidím príležitosť, ako sa vyjadriť nielen na FB, ale aj na blogu k viacerým novinkám naraz a nepísať zbytočne samostatné články. Uhm, takže k veci:

Obálkový svet 
  • Knižní klub CZ zverejnil obálku poslednej časti trilógie Matched - Dokonalý svět. Údajne vychádza 1.augusta. Viac podrobností nájdete na tejto adrese
  • Obálka k tretej časti Päťdesiatich odtieňov sivej - Päťdesiat odtieňov slobody je odhalená! Kniha vychádza koncom septembra. 



Z knižného blogsveta
  • Ako ste si mohli všimnúť na facebooku, Luu pre vás prehľadne aktualizovala zoznam vydaní na svojom blogu na tento, ale aj ďalší rok. Nájdete ho tu
  • Ak chcete skúsiť šťastie, zablúďte k Luc, ktorá si pre vás pripravila súťaž o knižku z BookDepo. 
  • Miruš sa krásne vyjadrila na tému radenia veľkých blogerov tým malým. Tu si môžete prečítať jej článok.
Pikoška dňa - vedeli ste že...? 
  • ...že Päťdesiat odtieňov slobody je v predpredaji len pár dní a už zaujalo miesto v TOP 5 najpredávanejších kníh Martinusu? (Prvé miesto obsadzuje Dominik Dán, druhé Evita a tretie Dan Brown). Len kvôli predstavosti: 

Komentáre

  1. Hm, netipoval by som pred takým rokom, že to bude také populárne. :D Nuž, Slováci sú Slováci. Škola noci u dievčat a 50 shades u žien. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To posledné pobavilo :D Mimochodom, už by som si mala prečítať aj ten Dokonalý sen :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Česi budú mať preložený už tretí diel zo série Matched a my iba prvý... Je toto spravodlivosť? :D Dúfam, že aj nám vydajú všetky diely, lebo potom som si nemusela kupovať Dokonalý pár :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi ťa sklamem, ale Ikar vydanie dvojky a trojky zrušil, aj napriek tomu, že dvojka už bola preložená. Takže si dokúp tie české. Len potom budeš mať rovnaký problém ako ja - stále špekulujem nad tým, ako ich umiestniť, aby ten dvojcentimetrový rozdiel medzi jednotkou a dvojkou vo výške nebol taký viditeľný.
      PS: Tie české majú svetieľkujúci povrch, je to špica! :D

      Odstrániť
  4. ...a pritom je to taká blbosť...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle