Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka za AUGUST

Autorkou meme je Judit

V pondelok sa začína nový školský rok, ja už asi štvrtý deň šaliem nad novým rozvrhom (na ktorý by som okrem zmeny profesorky na biológiu nepovedal vôbec nič), a preto prichádzam s mesačnou chvastačkou za august. August bol čo sa týka noviniek o niečo chudobnejší, no ja som so svojimi kúskami nadmieru spokojný. 

Tento mesiac som sa, aj keď som to pôvodne neplánoval, pustil do Času medzi nami, na ktorý som čítal všelijaké rozporuplné recenzie, no s odstupom času musím povedať, že sa mi knižka páčila. Síce mala nejaké muchy, predsa len je to Tamarin debut a som veľmi zvedavý na pokračovanie, pretože verím, že autorka sa stihla vypísať - čo bolo vidieť aj v druhej polovici knižky. Ďalej do mojej izby pribudla Viróza a Krvavá cesta. Viróza je na blogu úspešne zrecenzovaná, Krvavú cestu plánujem po dopísaní článku dočítať, pretože do konca mi chýba už len pár stránok. Potom sa určite ozvem v recenzii. :)

V auguste sa viacerí z nás dostali k dvom vysoko očakávaným knižným pokračovaniam: Mesto skla a Angelopolis. Ja som nebol výnimkou a taktiež si našli miesto v mojej knižnici. Moje pocity na Mesto skla si môžete prečítať tu, na Angelopolis zas tu. A poslednou v poradí bola Som zlomená, ktorá je podstatnejšie hrubšia než jej predchodkyňa - Som roztrieštená. Čo si o knižke myslím si môžete prečítať v recenzii, ktorú som včera (aj keď len niečo pred pol jednou v noci) publikoval na blogu. 

Pohľad na všetky pokope
  

Aké boli vaše augustové úlovky? Pochváľte sa v kometároch :)

Komentáre

  1. Úžasné kousky! :) Jsem zlomená a Krvavá cesta vypadají moc pěkně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne knihy :)
    Ja som si konečne kúpila UA a Chlapec Nikto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ti neskutočne závidím spoluprácu so Slovartom :D Inak, na Zlomenú sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, přiznám se, z těchto knížem znám jenom Zloumenou a Nástroje smrti. Čtu trochu jiný styl knížek, takže bych lhala, kdybych napsala, že ti všechny ty knihy závidim. Ale Nástroje smrti ano! U nás stále na druhý díl čekáme a nemůžu se dočkat, až se konečně objeví na pultu a já budu moct zamířit do krámu právě pro něj!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý máme svoje, ja som si akosi našiel to, čo sa mi páči, najmä v takýchto knihách :))
      Ale máte pekné obálky, to sa musí uznať! :)

      Odstrániť
  5. jop, skúšal som viaceré polohy knižiek, až pokým sa mi tam nevkradol pes, takže pozornosť fotiek smerovala na ňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná kupa. :) Vidím, že Krvavá cesta je celkem cvalík. :D Ale myslím, že to vůbec nevadí. ;) To samé i Som zlomená, ale nemůžu moc soudit, tloušťku české verze jsem ještě neviděl. :D
    Ale musím říct, že máte opravdu krásnou obálku u Virózy. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A keby si videl ešte Virózu naživo :))
      Ja som zas zvedavý na váš Čas medzi nami :)

      Odstrániť
  7. Presvedčil si ma, aby som začala sériu Nástroje smrteľníkov. Myslím, že to bude pekný exemplár :D.
    Čítal si už knihu Americkí Bohovia? Ja nie, ale zaujímal by tvoj názor, keďže som o nej počula iba samé chvály. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nech sa Nástroje páčia. :)
      Amerických bohov som nečítal, no nikdy nevieš, či sa do nej nepustím. :)

      Odstrániť
  8. Ikdyž žádnou z knih neznám, vypadají moc pěkně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné přírůstky. Závidím ti knihu Angelopolis, protože my si budeme muset na její vydání ještě nějaký ten pátek počkat. Akorát mě na fotce překvapilo, že je nějaká úzká, nebo se mi to jen zdá?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, máš pravdu. Angelopolis má len 250 strán, pričom prvá časť mala 420. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle