Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka za november

Organizuje Džuditka. (ako ju Veronika volá :D)

Vždy rozmýšľam, čo originálne do prvých riadkov napísať, lebo ustavične je to len moje ochkanie, ako ten mesiac rýchlo ušiel a ako som zdeptaný z toho, že som o ďalší mesiac starší. :D Taakže to si to zhrňme - pretože november bol u mňa naozaj plodný. Okrem tých šiestich kníh, ktoré o chvíľu uvidíte, som zažil množstvo skvelých vecí - po prvýkrát som si mohol zaspievať s kapelou, s profesionálnym klavirstom, spoznal som kopec deciek, ktoré so mnou súťažili na Krištáľovej váze /moje výkony môžete sledovať tu/, vyskúšal som si, aké je to spievať na mojej prvej súťaži, bol som v zákulisí s Harichom, ktorý mi po vystúpení podal ruku a povedal well done. Inak, na tej fotke som nejako zvláštne roztiahnutý, takto v skutočnosti nevyzerám. :D :D (a normálnejšia fotka zatiaľ neexistuje)

Ďalej som v utorok s kamošmi hercami a spevákmi absolvoval vystupko Pinocchiovcov v Zlíne, ktoré sme hrali pre tých najmenších. A keď teraz spätne pozriem na tento dlhočížny zoznam, tak si uvedomujem, že toho bolo naozaj veľa. :)) A ako ste možno pochopili, pri takom množstve akcii mi na knihy veľa času neostalo, no nejaké predsa len do knižnice pricestovali - aj keď sa do nich pustím až neskôr. Asi ako prvý mi domov dorazil Astrálny pútnik, potom som neodolal Nádherným tvorom, ktoré si šanujem na prázky, na súťaži som si v balíčku našiel aj knižku slovenskej autorky a Iba jeden deň s Deťmi búrky prišli v stredu.

S Astrálnym pútnikom sa zaoberám už asi tri týždne - a nie len to len nedostatkom času. Akosi mi knižka nesadla, preto som zvedavý, ako sa skončí a čoskoro môžete očakávať recenziu. Chamtivosť som recenzoval ešte minulý mesiac a keďže ju nájdete už v kníhkupectvách, dorazila aj ku mne domov. Na Nádherné tvory som sa tešil už dlhooo, takže som zvedavý, čo ma čaká. Je tu niekto taký, kto ich už čítal? Iba jeden deň - aj to je vysoko očakávaná knižka a už sa naozaj teším, kedy sa do nej pustím - rovnako ako aj do Detí búrky. Spomínaná knižka, ktorú som si našiel v balíčku, kde bolo ďalších milión veci, ktoré sme všetci finalisti dostali - pochádza z pera slovenskej autorky Lenky Gahérovej - Tiene minulosti, o ktorej som ešte nikdy nepočul, takže - kto vie, možno ma prekvapí. 

Aaaa to by malo byť všetko. Ešte pohľad na všetky: 


A nesmiem zabudnúť ani na to, že v priebehu novembra môj blog oslávil svoje druhé narodeniny, takže som usporiadal súťaž, ktorej by ste sa určite mali zúčastniť - cena je totižto podľa vlastného výberu z produkcie spoločnosti AlbatrosMedia (ktorá má pod strechou Cooboo, Plus, XYZ a ďalšie vydavateľstvá)

Komentáre

  1. nepoznáš Lenku Gáherovú? O_o vážne? Prievidžanka odtiaľto :DDD to si ma prekvapil :D nádherné tvory závidím, raz si ich zoženiem aj ja (celú sériu myslím) :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj sa mi niečo marilo. :D :D
      To je tak, keď poväčšine ignorujem slovenskú tvorbu. :D

      Odstrániť
    2. veď to poznám, ona je skoro jediná autorka, čo mi niečo hovorí :D

      Odstrániť
  2. Bože, aj ja by som hneď išla súťažiť, keby mi za to niekto dal Iba jeden deň od G.F. Kľudne aj v hode diskom. Inak blahoželám k 2. narodeninám, ak som tak ešte neučinila. Si frajer :)

    S pozdravom,

    Džuditka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné tvory boli skvelé, fakt sa mi moc páčili :) Aj dvojka bola fajn :)
    Och a obdivujem ťa za to, že si bol schopný vystupovať na verejnosti :) Ja spev milujem ale verejne by som si netrúfla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa si už ZUŠka za tých 10 rokov dostatočne vycvičila, no keby som si mal vybrať, čo "predvádzam" radšej - či spev alebo gitaru, asi by to bol spev. :)

      Odstrániť
  4. Dominik nemôžeš prezrádzať takéto veci :D To musí zostať len medzi nami :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné prírastky.:D A mal si fakt zaujímavý mesiac.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné tvory som čítala, je to super. Niektorý nadávajú na zlý preklad a preto hovoria že je hrozná ale to nieje chyba knihy a podla mňa preklad nebol hrozný, je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som zvedavý, ďakujem, určite dám potom na blogu vedieť, ako sa mi knižka páčila :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle