Preskočiť na hlavný obsah

Nová kamoška, z ktorej nabližšie dni nespustím oči

Keby šlo všetko podľa plánu, v tejto chvíli by som sa učil biológiu. Plány sa mi však včera večer zmenili, keď na zvonček zazvonil kuriér z MT-nábytku a doniesol mi novú, voňavú a mohutnú knižnicu FILIP 1. O zábavu teda bolo postarané. Ani nie tak poličky zložiť, montáž sa dala podľa manuálu zvládnuť, ale popchať tam všetky knižky, to bola veru veda! Aby som ani na jednu nezabudol a zadelil ich podľa sérii a aby výsledok vyzeral aspoň trochu k svetu. Na obrázku môžete vidieť, ako to u mňa vyzeralo včera večer. Hotová katastrofa. :D

Keď sme všetko pošróbovali, zlepili a zmontovali (manuál udáva čas 60 minút, no začiatočníkom to potrvá o niečo dlhšie), začala sa rysovať výsledná knižnica. Je vyrobená zo svetlého dubu sonoma, ktorý vyzerá naživo úplne super! Aj keď to na fotkách možno nie je dobre vidieť, je vysoká 2 metre a široká meter dvadsať. Jednotlivé poličky sú dosť vysoké, takže okrem knižiek sa do nich zmestilo aj kopec plyšákov a vecí, ktoré ju napohľad ešte väčšmi skrášlia. 


Aby ste sa mohli pokochať, prinášam viacero fotiek. Ako som už spomínal, samotné zoraďovanie trvalo ešte dlhšie než montáž. Polica môže, samozrejme, slúžiť aj na vystavenie niečoho iného - nie len kníh. Dobre v nej budú vyzerať šálky, drobnosti či rôzne suveníry. 


Knižnica Filip 1 ale nie je jedinou zo série Filip. Na stránkach nábytku nájdete v tejto edícii posteľ, ďalšie, skrine, stolíky a police, takže ak sa vám moja nová kamoška páči, určite mrknite aj na jej ďalšie súčasti. Momentálne sa nachádzajú v zľave a ceny sú celkom slušné. Na záver by som sa chcel ešte raz poďakovať spomínanej spoločnosti a Adamovi Čajkovi, ktorý ma ohľadom akcie oslovil. Veľká vďaka!

Komentáre

  1. Úplne že krásne a strašne veľa pekných knižiek máš, niektoré série by som ti ukradla! 8D
    A inak, veľmi pekná recenzia, niektorí len okomentujú ako došlo, ako vyzerá a iné drobnosti, ale ty si to tak podal, že ak by som nemala doma už veľkú knižnicu, vážne by som uvažovala o kúpe nejakej z tejto spoločnosti 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za pochvalu :))
      Aj ja som na niektoré série strašne.. pyšný, že ich vlastním, alebo ako to nazvať. :D

      Odstrániť
  2. Nádherná! :) Skoro všetky knižky, ktoré tam máš chcem! :D Takže ak by ti niekedy len tak zmizli, tak to som nebola ja, kto ťa vykradol :DD Naozaj skvelá! :D Vieš vlastne koľko kníh tam máš dokopy? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 150+ to bolo naposledy. :D Ale spočítam a dám vedieť :P :D

      Odstrániť
  3. Keby si len vedel aká závisť teraz so mnou lomcuje :D Proste nádhera :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waaaau, krása! :) Len máš prehodené diely - po Naprieč vesmírom ide Milion sluncí. :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Plačem. Aj ja chcem. Ešte si pár rokov počkám.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fakt krasa :) ale kde chodis na tolko kniziek? :) chodis brigadovat? ze ich mozes kupovat. (prepac ak ti ta otazka pride divna, som len zvedava :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektoré som si kúpil, niektoré som dostal z vydavateľstiev na zrecenzovanie. :)
      Snažím sa to zosúladiť. :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle