Preskočiť na hlavný obsah

Mesačná chvastačka za jún

Posledný mesiac v škole priniesol do mojej knižnice veľké množstvo skvelých kníh. Tentokrát ich je až sedem, čo je oproti minulým mesiacom veľmi pekné číslo. Veľa z nich ešte nemám prečítaných, avšak spolieham sa na to, že počas dovolenky si ich naplno užijem. Ktoré knihy teda pribudli do mojej knižnice? Vitajte pri Mesačnej chvastačke, ktorú usporadúva Judit

Ak pozorne sledujete môj blog, určite vám neušli viaceré články týkajúce sa novej edície Harryho Pottera. Na úvod som si zaobstaral prvé dva diely tejto série, ktoré (dúfam) stihnem v lete prečítať. Postupne sa chystám aj na ďalšie, aby poličku okrášlila celá séria. Ďalšou knihou je S láskou, Rosie spolu s Girl Online, za ktoré vďačím najmä vám - a vydavateľstvu Slovart. Knihy totižto pochádzajú z Ocenení blogerov za rok 2014, ktoré dávno-pradávno usporadúvali Madžgy. Všetky štyri knihy ma ešte len čakajú a pevne verím, že sa čoskoro "dostanú na rad". 

Ďalšou knihou, ktorá pribudla do mojej poličky, je Strácam sa v tebe. Práve tomuto dielu som sa venoval naposledy - a na recenziu sa môžete tešiť v priebehu budúceho týždňa. Kniha sa mi páčila a zaujalo ma na nej to, že sa príbeh vyvíjal netradičným spôsobom. O týždeň sa už budem škvariť na slnku a spoločnosti mi bude robiť ďalší prírastok - tentokrát štvrtá časť série Jazdci časom, na ktorú sa nesmierne teším. V poradí posledným prírastkom je Usvedčujúca chyba, zaujímavá detektívka so slabšími postavami. Moju recenziu si môžete prečítať na tejto adrese.

Jún bol pre mňa vo viacerých ohľadoch náročný - zaokrúhľovanie známok a nikdy sa nekončiace množstvo písomiek v spojení s Rozprávkovým zámkom v Bojniciach spôsobilo takmer úplnú prestávku od čítania a recenzovania. No vo všetkom treba hľadať niečo dobré - a ja to beriem tak, že mi aspoň ostane viac kníh na leto. Ako som už spomínal. v sobotu odchádzam na dovolenku do Štúrova. Veľmi sa tam teším, keďže aj počasie vyzerá nádejne a úprimne dúfam, že sa domov nevrátim ako chilli paprička. Ešte že je ten zraz už o dva dni, inak by ste sa ma zľakli :D. Dúfam, že sa s vami vidím na zraze v Martine! :-)

Komentáre

  1. Krásne knihy, najmä tie potterovky s novým obalom ti závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ich čo najskôr doplním o ďalšie dve :3 :D

      Odstrániť
  2. Tato obálka u Harryho není novinka, já na ni koukala už minulý rok. Také mě láká:). Ale chtěla bych si objednat v září toho ilustrovaného:). Jinak pěkný výběr, doufám, že se ti knihy budou líbit!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SÚŤAŽ: Veľkonočný knižný hop

Priznávam, že čo sa týka súťaží, môj blog na tom vie byť dosť biedne. Pár dní pred dneškom som sa rozhodol vás potešiť a aj tento Veľkonočný hop (ktorý usporadúva Knižní doupě )   mi to pomôže zrealizovať. A tentokrát poteším nielen Slovákov , ale aj českých čitateľov môjho blogu. Keď už je tá Veľká noc! :D :D Inak, dievčatá, užite si ju :D A o čo sa bude súťažiť? Keďže v Česku POTOMKOVIA zatiaľ nevyšli a u nás je tomu už  nejaký ten piatok, rozhodol som sa do súťaže vložiť práve Partials - Potomkovia  od Dana Wellsa . Vopred ďakujem za zapojenie do súťaže a prajem vám veľa šťastia :) A šťastie môžete skúsiť aj na ďalších 11tich blogoch, ktoré nájdete v linkovači na konci článku.  Pravidlá súťaže: Do súťaže sa môžu zapojiť aj slovenskí, aj českí čitatelia blogu.  Podmienkou je ale nasledovanie môjho blogu . Ak nasledovateľmi nie ste, môžete tak urobiť v pravom bočnom paneli: Následníci, pripojiť sa k tejto lokalite.  Súťaž trvá od dnes, 1.4. a končí 14.4.20

RECENZIA: Mesto kostí (Cassandra Clare)

Upíri, vlkolaci, bosoráci či  Tieňolovci... Kto nás ochráni pred  Pätnásťročná Clary Frayová sa v nočnom klube stane svedkom vraždy – vraždy, ktorú spáchali traja tínedžeri so zvláštnymi tetovaniami na tele a s prapodivnými zbraňami. Stačí len okamih a všetky telá jej zrazu zmiznú pred očami. Potom je naozaj ťažké zavolať policajtov, aby vyšetrili vraždu neviditeľnej obete neviditeľnými tínedžermi. Tak sa Clary prvýkrát stretla s Jaceom, Tieňolovcom, ktorý zbavuje náš svet démonov. Clary je vtiahnutá do Jaceovho sveta, jej mama zmizne a ju napadne démon. Ale prečo majú démoni záujem o Clary a jej mamu? A prečo Clary ako jediná vidí Tieňolovcov a svet démonov ? Azda sa v našich končinách nenájde človek, ktorý ešte nepočul o sérii Nástroje smrteľníkov a knihe Mesto kostí , ktorá si medzi nami - knihomoľmi, získala skromný titul  jedna z najlepších . Práve sa pýtam - nie náhodou najlepšia ? A naozaj, Cassandra dokázala niečo neuveriteľné a jej dielo ide príkladom pre húfy

O tom, ako rýchlo plynie čas | Štvrté narodeniny blogu My World of Books (súťaž)

Až v sobotu večer pri pohľade na stužku , ktorú mi triedna pripla na oblek, som si naozaj uvedomil, že tento rok maturujem a o malú chvíľu opustím brány gymnázia. Je neuveriteľné, ako rýchlo plynie čas a ako sa každým dňom stávame o niečo staršími. Presne pred štyrmi rokmi som sa rozhodol založiť si knižný blog na blogspote a vstúpiť tak do komunity milovníkov kníh, čítania a ľudí, ktorí sa chcú podeliť o svoje pocity s ostatnými. V tej chvíli sa mi ani nesnívalo o tom, že budem o štyri roky písať tento článok a že vďaka blogu spoznám toľko úžasných kamarátov. No môžete za to najmä vy, moji verní čitatelia . Práve kvôli vám ma baví to, čo robím, a každý jeden komentár pod článkom mi dodáva chuť v tom ďalej pokračovať. Veď ako povedala naša profesorka, 4 roky zo života len tak nevymažete! :-) Hoci väčšinu z vás určite zaujíma súťaž , ku ktorej sa pomaly ale isto schyľuje, nedá mi len tak pozabudnúť na všetky veci , ktoré by som chcel v tomto článku spomenúť. Síce sa v posle