utorok, 31. januára 2012

Mesačná chvastačka - január

Mesačná chvastačka je meme, ktoré usporadúva Judit. Podstatou je každý mesiac uverejniť knihy, ktoré sme recenzovali, kúpili si, alebo knihy, ktoré sme dostali. 
Toto je môj tretí príspevok do tohto meme. 

Táákže. Január bol mesiacom očakávanej Divergencie, ktorá vyšla presne pred týždňom vo vydavateľstve Slovart. Okrem Divergencie do mojej knižnice pribudlo aj druhé pokračovanie Hier o život a knižky na recenziu - Eldest a Brising.

Knižky na recenziu: Eldest (Christopher Paolini) - recenziaBrisingr (Christopher Paolini) - ešte nedočítaný :), Divergencia (Veronica Roth) - recenzia 
Kúpené
Skúška ohňom (Suzanne Collins) - tiež som ešte nezačal čítať. 
Z knižiek rozhodne odporúčam Divergenciu, ktorá ma príjemne prekvapila. Tak, pri chvastačke sa vidíme zas na konci februára :) 

2 komentáre:

  1. Já se též nemůžu dočkat českého vydání Divergentu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bude to dlhé čakanie... :) Ale keď ju budeš čítať, budeš rada, že si s čakaním vydržala. Je to knižka, ktorá si zaslúži šesť hviezdičiek z piatich.

    OdpovedaťOdstrániť

Hľadáš niečo konkrétne?

O mne

Moja fotka

Mám 21 rokov a študujem žurnalistiku na Univerzite Komenského v Bratislave. Na to, aby ste ma spoznali lepšie, vám postačí začítať sa do mojich príspevkov, alebo ma kontaktovať v správe.

Kontaktujte ma

Partneri blogu

Sleduj pomocou bloglovin

Follow on Bloglovin

Následníci

Ďakujem Vám!

Stránka získala ocenenia Blog dizajn 2013 a 2014, takisto aj titul Ńuchal roka 2014. Ďakujem za podporu!

Archív blogu

Zobrazenia blogu

All rights reserved.
Copyright © Dominik Petriska 2011-2013. Používa službu Blogger.