Preskočiť na hlavný obsah

Knižné novinky

Na knižných pultoch sa v najbližších dňoch objaví knižná novinka prinášajúca nový pohľad na svet temnoty. Prvá časť Akadémie temna s názvom Spolok vyvolených od americkej autorky Gabrielle Poole prináša príbeh plný silných emócií. 

Akadémia temna (Fragment)
Darkova akadémia je iná ako ostatné školy. Je to elitná inštitúcia, ktorú navštevujú iba tí najbohatší, najkrajší a najinteligentnejší študenti. Každý semester sa škola sťahuje do iného mesta. A práve na túto školu získala štipendium Cassie Bellová, chudobná britská študentka vychovaná v detskom domove. Je to pre ňu šanca zmeniť svoj život a zároveň výzva ukázať ostatným aj sebe, že je schopná v živote veľa dokázať.

Autorka začala svoj príbeh udalosťami, ktoré sa odohrali pred rokom.  Čo sa však presne stalo, sa čitateľ dozvie až neskôr. Kto je to dievča, ktoré sa ukrýva v lese a plné zúfalstva a zdesenia uteká pred nepriateľmi? Kto a prečo ju prenasleduje? Všetky tieto otázky zostanú na začiatku nezodpovedané. Cassie nevie nič o tom, čo sa stalo pred rokom, ale čím dlhšie je v škole, tým viac vecí vidí a odkrýva tajomstvá, čo skrývajú Vyvolení – spolok  študentov, ktorí riadia školu. Nakoľko bezpečné je však odhaliť úplnú pravdu? 

Knižka sa na pulty kníhkupectiev dostane dnes (16.marca). 

Ďalšie informácie pre svojich čitateľov zverejnilo aj vydavateľstvo Slovart. Konkrétne názvy, oficiálne anotácie a obálky druhých pokračovaní svojich zimných noviniek. 

Rezistencia (Divergencia 2)
Jedno rozhodnutie ťa môže zmeniť – alebo zničiť. Každé rozhodnutie má však svoje dôsledky a po napätí, ktoré vzniklo medzi frakciami, sa Tris Priorová snaží zachrániť seba a tých, ktorých miluje. Zápasí s ničivými otázkami o smútku a odpustení, identite a oddanosti, politike a láske. Iniciačná ceremónia Neohrozenosti mala byť pre Tris dňom osláv a radosti, no skončila sa krvavými bojmi. V mysliach a dušiach frakcií sa rozhostil nepokoj, napätie každým dňom narastá. Tris stojí pred výzvou. Aby pomohla sebe a ostatným, musí naplno rozvinúť svoju divergenciu, aj keď nevie, čo všetko tým môže stratiť.

V Amerike knižka vyjde v máji, u nás ju môžeme očakávať koncom októbra. No nie je to skvelé? Vydavateľstvo Slovart naozaj boduje. Recenziu na prvú časť nájdete TU.

V poradí treťou novinkou je druhé pokračovanie knihy Škaredí od Scotta Westerfelda. Dvojka bude presným antonymom, Krásni. 

Krásni (Škaredí 2)
Tally je konečne krásna. Jej výzor je dokonalý, jej oblečenie je úžasné, jej frajer je totálne sexi a ona je najpopulárnejšia nová krásna. Má všetko po čom túžila. Ale za všetkou zábavou – nekončiacimi večierkami, high-tech luxusom a úplnou slobodou – je ťaživý pocit, že niečo nie je v poriadku. Niečo dôležité. A potom dostane Tally správu zo svojej škaredej minulosti. Musí sa rozhodnúť či chce zabudnúť, alebo bude bojovať za svoj život – pretože autority nemajú v úmysle nechať na žive nikoho, kto vie o Dyme a starých škaredých.

Knižka vyjde na jeseň 2012 (september). Po prvej časti (recenziu nájdete TU) sa na pokračovanie nesmierne teším. A videli ste prvú časť naživo? Ak nie, je čas zmeniť to...

Ostáva nám iba čakať. Pretože vydavateľstvá pre nás chystajú poriadnu dávku skvelých kníh. :)

Zdroj informácii:
tlačové správy vydavateľstva Fragment
Judit @ LoveinBooks 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aký je váš názor na fanfiction? | súťaž o knihu Bozk

V posledných týždňoch sa na knižných blogoch a sociálnych sieťach spomínala kniha After: Bozk viac než často. Fanficion na populárnu hudobnú skupinu One Direction , ktorá spôsobila šialenstvo po celom svete, totiž už o malú chvíľu vyjde aj v slovenčine . Napriek tomu, že má spomínaná hudobná skupina množstvo odporcov, čitatelia si knihu After: Bozk doslova zamilovali . A keďže som bol jedným z tých, ktorí si mali možnosť prečítať knihu s malým predstihom, za seba môžem povedať, že ma príjemne prekvapila .  Hoci malo After  skoro šesťsto strán a viaceré pasáže sa v ňom niekoľkokrát opakovali, aj tak ma čítanie tejto knihy bavilo a nevedel som sa od nej odtrhnúť. Anna Toddová píše naozaj pútavo a musím sa priznať, že som je to celé zhltol aj s navijakom . Do príbehu vniesla realistickú atmosféru a ja som jej uveril každé slovo. Súhlasím, hrdinovia sa neraz správali hlúpo a nerozvážne, avšak takí mladí ľudia sú. Majú chyby, a rovnako ani táto kniha nie je dokonalá , ale určit

Keď si knihomoľ volí svoju budúcnosť

Veľmi dobre si spomínam na svoj prvý deň v škôlke . Na to, keď som uplakaný vychádzal z tej hrôzostrašnej budovy , v ktorej na mňa pani učiteľka kričala, aby som neplakal. A taktiež aj na to, ako som sa bál, no môj strach bol úplne zbytočný. Akoby to bolo pred mesiacom, keď som prvýkrát vstúpil do triedy a našiel si na lavici knižku, na ktorej názov si už nespomínam. Akoby všetky tie roky driny ubehli ako voda - a dnes stojím pred veľkým rozhodnutím . Čím budem v budúcnosti? Avšak taký je život - dennodenne sa musíme rozhodovať o svojom nasledujúcom kroku , o tom, či najprv vynesieme smeti, ktoré už doslova kričia "Vynes ma!" alebo ostaneme ešte chvíľu ležať pred obľúbeným seriálom . Celý život je o rozhodnutiach, no voľba vysokej školy a svojej budúcnosti niečím tak ľahkým určite nie je. A keďže nechcem, aby bol tento blog iba o recenziách a ukážkach z kníh, rozhodol som sa porozprávať vám niečo z môjho skutočného života . Možno si poviete - čo bláznim, veď som le

Keď v rukách držíte bohatstvo | Harry Potter fotočlánok

Pred pár dňami som vás informoval o tom, ako vydavateľstvo Ikar plánuje tretie vydanie Harryho Pottera - tentokrát v brožovanej väzbe s novými obálkami . Knihy uzreli svetlo sveta pred necelým týždňom a ja som sa postaral o to, aby som sa stal majiteľom prvých dvoch častí čo najskôr. Práve preto už dnes zdobia moju knižnicu a vždy keď okolo nej prechádzam, nemôžem sa vynadívať na ich obálky . Darmo, táto edícia sa grafikom naozaj podarila a zaujímavo vyzerá aj slovenské vydanie . Síce by som v takúto neskorú hodinu nemal, pripravil som pre vás obálkovú slintačku. Tak teda, dobrú chuť ! :-)           Určite väčšinu z vás poteší, že knihy sú pomerne kvalitné paperbacky , ktoré sa pri čítaní nelámu (pevne dúfam, že bude ich kvalita rovnaká aj pri štvrtej a piatej časti). Už teraz sa teším, kedy si na tieto knihy nájdem časť a budem mať možnosť si ich opäť prečítať - a tým pádom prežiť celé dobrodružstvo ešte raz. Kto sa ku mne pridá? :-) Leto je dosť dlhé, takže